SACR prezentuje Slovensko na Letisku Viedeň

(strategie.sk; 08/07/2013; red ; Zaradenie: strategie.sk)

Propagácia Slovenska ako turistickej destinácie je cieľom digitálnej kampane na medzinárodnom letisku Viedeň, ktorú pripravila Slovenská agentúra pre cestovný ruch.

 

Na 120 obrazovkách pri výdajných pásoch batožiny je prezentované Slovensko dvoma 10-sekundovými spotmi. Kampaň sa začala 1. júla a potrvá až do konca tohto roka. “Letisko Viedeň je vzhľadom na počet zahraničných liniek a leteckých spoločností “hlavným” letiskom pre Bratislavu a Slovensko. Z hľadiska vekového, sociálneho a teritoriálneho môžeme touto reklamnou formou osloviť prakticky všetky cieľové skupiny. Spoty na 120 obrazovkách pri výdajných pásoch batožiny v príletovej hale sú z hľadiska propagácie Slovenska optimálnym riešením zo všetkých ponúkaných možností, keďže prevažná väčšina prilietajúcich cestujúcich musí ísť k pásom a zdrží sa tu minimálne 15 minút, v rámci ktorých sa spot objaví. Upútanie pozornosti cestujúcich je vysoké, nakoľko stále pozorujú priestor pásu, kým sa objaví ich batožina,” uviedla v súvislosti s kampaňou Marta Kučerová, generálna riaditeľka SACR.

 

V spotoch reprezentujú Slovensko zábery z mestského turizmu – z Bratislavy, Európske hlavné mesto kultúry 2013Košice, možnosť zábavy pre celú rodinu v početných avaparkoch a cyklistika v prekrásnej prírode Nízkych Tatier.

 

Kampaň je určená pre všetkých cestujúcich, občanov Rakúska i tretích krajín, ktorí letecky prichádzajú do Viedne. Letisko Viedeň je najväčším letiskom v Rakúsku a zároveň v strednej Európe. Ročne ním prejde viac ako 20 mil. cestujúcich, pričom cca 10 mil. naň priletí. Po rozsiahlej rekonštrukcii ponúka viaceré možnosti uplatnenia reklamy.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>